مریمم دوست دارم


سپیده دم عشق

منو ببخش به خاطرت دوباره چشمام شده خیس
یا مثل من اگه کسی به فکر دردایه تو نیس
خودت میدونی که برام از خودمم مهمتری
ببخش که هرشب از تویه فکرو خیالم میگذری
ببخش اگه هرجا میری دلم برات شور میزنه
تا بر نگردی پیش من دلواپسی ماله منه
 
ببخش اگه هر دفعه من تو آشتی پیش قدم میشم
مغرورم اما پیشه تو تازه خوده خودم میشم
از سر شوق عشق اشکی که رویه گونمه
ببخش میلرزه دلم وقتی سرت رو شونمه
وقتی تورو میبینمت نگام همش سمته تو
تموم ارزویه من دیدن لبخند تو
اگر دلتو میزنه حرفایه پر محبتم
 
دلخور نشو از دست من بزن به پایه غیرتم
صحبت رفتن که میشه بی اعتنایی میکنم
ببخش اگه محبتو از تو گدایی میکنم
ببخش اگه رویه دلم اسمه تورو هک میکنم
وقتی دلت میگیره من به بودنم شکمیکنم
ببخش اگه به یاد تو پلکامو رو هم میذارم
 
هر شب تو رویایه منی چی کار کنممریمدوست دارم
وقتی که من تو خودمم اون لحظه هایه بیکسی
خودم میفهمم که عزیزم که واسه من دلواپسی
وقتی که میبینی چشام دوباره بارونی شده
چه مهربون میشی گلم وقتی میپرسی چی شده
پر از غرور دل من ولی تو بی افاده ای
تعارف نمیکنم ولی تو خیلی صاف و ساده ای
 
وقتی محبت میکنی غم هایه قلبم میمیره
نمیدونم چرا ولی بی خودی گریم میگیره
از سر تقصیرات من تو خیلی ساده میگذری
هر جور حساب کنم بازم تو خیلی از من بهتری
دلت شکست فدات بشم اما قسم به جونه تو
خودم با اشکام جوش میدم اون دلهمهربونتو
 

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت11:20---6 مرداد 1391
kheili ghashang bud....

mohamad
ساعت16:15---31 تير 1391
دل نزد توست گر چه دوری ز برم



جویای توام اگر نپرسی خبرم



خالی نشود خیالت از چشم ترم



در قلب منی اگر چه جایی دگرم
پاسخ:kheili ghashang bud...mamnun


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 13:24 توسط maryam&mohamad| |


Power By: LoxBlog.Com